چه باید بکنم با دیابت با کراتینین 4.7

شنبه 28 مرداد 1396
ن : lafee

چه باید بکنم با دیابت با کراتینین 4.7

سطح کراتینین بالا یک علامت رایج در بیماران مبتلا به دیابت است که باعث می شود بیماران از ناراحتی های زیادی در بدن خود برخوردار شوند. در حالی که آیا می توانیم برای کاهش کراتینین 4.7 با دیابت کار کنیم؟

به طور معمول، بیماران مبتلا به دیابت به راحتی از سطح کراتینین بالا رنج می برند، زیرا بیماران مبتلا به دیابت به راحتی از بیماری کلیوی رنج می برند. در شرایط عادی، کلیه مسئول هضم مواد غذایی است که ما هر روز غذا می خوریم که مواد زائد و سمی را از بدن و مواد مفید مانند گلبول های قرمز و پروتئین در خون تولید می کند. دیابت به معنی ذخیره بیش از حد قند خون در خون است. هنگامی که بیش از حد مقدار قند در خون، عملکرد کلیه به راحتی آسیب دیده است. در نتیجه، بسیاری از سموم و زباله های ذخیره شده در خون نمی توانند از بدن به درستی دفع شوند. در حالی که بیماران باید چه کارهایی را برای کاهش کراتینین 4.7 با دیابت انجام دهند؟

در بیمارستان بیماری کبد شیجیاژوانگ یک سری از درمان های طبیعی برای کمک به بیماران کلیه بیمار و بهبود عملکرد کلیه به کار گرفته شده است.

اول از همه، سموم و مواد زائد مختلفی که در خون ذخیره می شوند باید به طور کامل از بدن خارج شوند، زیرا تخمیر سم ها نه تنها سبب آسیب بیشتر به سلول های کلیه و بافت می شود، بلکه باعث کاهش کارایی سایر روش ها می شود. بنابراین، بیماران نیاز به توجه زیادی دارند تا مواد سمی مختلف و مواد زائد خارج از بدن را پاک کنند.

در محیط سلامتی و تمیز، درمان طبیعی می تواند بهترین تاثیر را داشته باشد. درمان های طبیعی از جمله Osmotherapy پزشکی میکرو چینی، حمام دارویی، درمان فشرده سازی داغ، بخار سازی، درمان طب سوزنی، بخار سازی، فنجان درمان.

این درمان ها اثبات شده است که در کمک به بیماران زنده نگه داشتن زندگی بهتر با گسترش عروق خونی، ترویج گردش خون، تنظیم فشار خون، تضعیف ماتریکس خارج سلولی ثابت شده است.

آیا شما در این درمان ها علاقه مند هستید؟ آیا می خواهید بدانید جزئیات بیشتر در مورد چگونگی درمان طب طبیعی با مشکلات بیماری کلیه چیست؟ سطح کراتینین افزایش می یابد به طور طبیعی و اساسا. لطفا وضعیت فعلی و شماره تلفن خود را به kidneyfailurecn@hotmail.com ارسال کنید یا پیام زیر را بگذارید. ما برای کمک به شما تلاش خواهیم کرد.

لینک مقاله: http://www.kidneyfight.com/diabetic-nephropathy-treatment/2320.html



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چه باید بکنم با دیابت با کراتینین 4, 7,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.